آخرین خبرها
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان شمالی اعلام کرد؛

حمایت بنیاد احسان از خانواده زندانیان خراسان شمالی

محمدنبی شکیبایی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان شمالی به همراه معاون اجتماعی ستاد و نماینده بنیاد برکت با آقای گرجی مدیرکل زندان های استان دیدار و گفتگو کردند.
اشتراک گذاری
02 شهریور 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 4177

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ محمدنبی شکیبایی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان شمالی به همراه معاون اجتماعی ستاد و نماینده بنیاد برکت با آقای گرجی مدیرکل زندان های استان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ضمن عرض خداقوت به مجموعه امور زندان ها در استان، بیان کردند: تمرکز ستاد و بنیادهای زیرمجموعه آن علاوه بر خدمات رسانی اجتماعی ، توانمندسازی جامعه هدف را هم شامل می شود و منحصر به قشر یا گروه خاصی نیست .

ایشان ضمن اشاره به گروههای مردمی و جهادی در استان، گروه های جهادی و مردمی بنیاد احسان در استان خراسان شمالی را از نظر کمی و کیفی و ظرفیت های گوناگون بسیار خوب و ارزشمند دانستند که برپایه خانه های محله در ۵ شهر استان می توانند خدمات بهینه جهادی را به خانواده های زندانیان ارائه دهند .

محمد نبی شکیبایی هوشمندسازی خدمات رسانی و تمرکززدایی ارائه خدمت از مرکز استان به دیگر شهرها و نیز روستاهای استان را از دیگر برنامه های مهم ما در حوزه بنیاد احسان در استان دانست که در این مسیر یاری گر خانواده های زندانیان خواهیم بود.

در ادامه عبدالرحیم گرجی مدیرکل امور زندان های استان ضمن خیر مقدم و خوشامد، کمک های مجموعه ستاد به خانواده های زندانیان در برنامه های بنیاد احسان را بسیار درخور شان دانست و ابراز قدردانی نمود .
وی با برشمردن پیامدهای ارائه خدمات اجتماعی در سطح استان کم برخوردار خراسان شمالی ، نقش ستاد و بنیاد احسان را در کاهش معضلات اجتماعی بسیار ارزنده و مهم برشمرده و خواستار تقویت این ارتباط حمایتی شد .

گفتنی است در سال گذشته و امسال خدمات بسیار خوبی از سوی بنیاد احسان استان در زمینه های مختلف معیشتی، البسه ، وسایل گرمایشی و وسایل سرمایشی به مجموعه امور زندان ها در قالب گروههای حمایتی این مجموعه انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *