آخرین خبرها
به منظور توانمندسازی محلات کم برخوردار؛

خانه بهزیست در ۲ محله کم‌برخوردار مراغه افتتاح شد

به دنبال اجرای طرح «توانمندسازی محلات کم‌برخوردار ۲۰۲۰» در مراغه از حدود دو ماه قبل، خانه بهزیست در ۲ محله کم‌برخوردار «هاشم‌آباد» و «اکبرآباد» این شهر در روز جاری افتتاح شد.
اشتراک گذاری
02 مهر 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 4906
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مراغه روز پنج‌شنبه در آیین افتتاح این خانه بهزیست، بیان کرد: طرح‌ها و برنامه‌های حمایتی این طرح نباید مقطعی باشد و با اتکا به توانمندی‌های مددجو، باید مشکلات زندگانی آنان به صورت دائمی برطرف شود.

«مرتضی مینوئی» با تاکید بر اینکه توجه به اشتغالزایی پایدار مددجویان از مهمترین اهداف طرح است، اظهار داشت: تعامل با مددجویان و تکریم آنان نیز از وظایف اولیه در اجرای طرح توانمندسازی محلات کم‌برخوردار به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا طرح تحول و توانمندسازی ۲ هزار و ۲۰ محله کم‌برخوردار کشور چندی پیش آغاز شد و اجرای آن از حدود ۲ ماه قبل در مراغه کلید خورد.

اجرای این طرح در مراغه را چهار نهاد بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، هلال‌احمر و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) عهده‌دار هستند و پنج محله نیز در مرحله نخست هدفگذاری شده است که بر اساس آن توانمندسازی محله‌های انزاب و طالبخان از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره)، محله مکاییل‌آباد توسط هلال‌احمر، محله زغال‌آباد از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و محلات اکبرآباد و هاشم‌ آباد توسط بهزیستی انجام می‌شود.

طرح «توانمندسازی محلات کم‌ برخوردار ۲۰۲۰» با هدف بهبود و ساماندهی وضعیت محلات محروم و کمتر برخوردار در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *