آخرین خبرها
استاندار خراسان شمالی خبر داد؛

خراسان‌شمالی، پایلوت کشوری برای اجرای طرح توسعه محلات کم برخوردار

استاندار خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی پایلوت کشوری برای اجرای طرح توسعه محلات کم برخوردار خواهد بود تا با کمک‌های وزارت کشور کالبد و جمعیت این مناطق را به سوی توسعه هدایت کند.
اشتراک گذاری
06 شهریور 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 4256
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در آیین افتتاح خانه احسان، اظهار کرد: خراسان‌شمالی پایلوت کشوری برای اجرای طرح توسعه محلات کم برخوردار خواهد بود تا با کمک‌های وزارت کشور کالبد و جمعیت این مناطق را به سوی توسعه هدایت کند.

وی گفت: هر دستگاه اجرایی متولی استان متناسب با اهداف خود به صورت هدفمند در راستای توانمندسازی محلات کم برخوردار قدم خواهد برداشت.

استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به مشکلات و معضلات موجود در محلات کم برخوردار افزود: به دلیل تراکم جمعیتی در مناطق کم برخوردار، خدمات‌رسانی هم به تبع ضعیف‌تر خواهد بود لذا می‌توان با توانمند کردن افراد این مناطق، عزم و اراده برای توسعه مناطق را به وجود آورد.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه پیکره اجتماع باید رشد متوازن داشته باشد، بیان داشت: ایجاد فضای سبز، فضای آموزشی، احداث مراکز بهداشتی درمانی، توجه به موضوعات اشتغال و امرار معاش باید در محلات کم برخوردار مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *