آخرین خبرها
در همایش ستاره شریف مطرح شد؛

دانش و تجربه ستاره شریف در اختیار دانش‌پذیران

آموزش‌های ستاره شریف به صورت تعاملی طراحی شده و افراد پس از هر جلسه آموزشی باید فعالیت های خواسته شده را تکمیل نمایند.
اشتراک گذاری
13 دی 1401
نویسنده : فاطمه خانزاده
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5612

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ سید علیرضا فیض بخش، عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف در دومین سری از همایش‌های آشنایی با طرح ستاره شریف و افزایش مهارت و خلاقیت، ویژه نوجوانان و جوانان محلات ۲۰۲۰ که در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، ضمن تلاش برای افزایش ارتباطات میان نوجوانان و جوانان حاضر در همایش بیان کرد: اصل هدف دانشگاه و مدارس، خوشبخت شدن جوانان و نوجوانان است، اما در واقعیت شانس خوشبخت شدن و موفق شدن از این طریق پایین است. در دانشگاه صنعتی شریف بیش از دو دهه فعالیت متمرکز برای راه اندازی اکوسیستم نوآور و بروز انجام شده که حاصل آن علاوه بر شرکت‌ها و نهادهای دانش بنیان، تولید دانش و تجربه کارآفرینی بوده است.

سید علیرضا فیض بخش استاد دانشگاه و مدیر دفتر خلاقیت و گسترش کارآفرینی دانشگاه (ستاره شریف)، درباره ایجاد این نهاد آموزشی گفت: ما طی بیش از ۱۲ سال تحقیق رسیدیم به ستاره شریف که دانش پذیران می‌توانند در این سامانه آنلاین، آموزش ببینند و شانس موفقیت خود را بالا ببرند؛ در این سامانه آموزشی افراد پس از انجام تست استعدادسنجی، به دوره های آموزشی نیز دسترسی خواهند داشت.

وی افزود: در این سامانه آموزشی اساتید برجسته دانشگاه صنعتی شریف، جمعی از دانش‌آموختگان دانشگاه شریف و برخی از کارآفرینان توانمند، در قالب دوره‌های آموزشی دانش و تجربه خود را در اختیار دانش پذیران قرار می‌دهند. آموزش‌های ستاره شریف به صورت تعاملی طراحی شده و افراد پس از هر جلسه آموزشی باید فعالیت های خواسته شده را تکمیل نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *