آخرین خبرها
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خبر داد؛

دوره آموزشی توانمندسازی و تحول اجتماع محور از سوی هلال احمر کرمان برگزار شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی و تحول اجتماعی ویژه مجریان "طرح توانمندسازی و تحولات اجتماع محور محلات کم برخودار" در استان کرمان با حضور 40 نفر در محل جمعیت هلال احمر استان خبر داد.
اشتراک گذاری
31 اردیبهشت 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 2722

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ رضا فلاح بیان کرد: دوره آموزشی توانمندسازی و تحول اجتماعی ویژه مجریان “طرح توانمندسازی و تحولات اجتماع محور محلات کم برخودار” استان کرمان با حضور ۴۰ نفر در محل جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ویژه محلات کم برخوردار در سراسر کشور برگزار می شود، افزود: این کارگاه به منظور آشنایی با فرآیند توانمندسازی اجتماع محور ویژه روسا و کارشناسان داوطلبان شعب جمعیت هلال احمر استان، روسای خانه های هلال و تسهیلگران محلی مجری طرح در ۷ شهرستان برگزار شده است.

فلاح خاطرنشان کرد: فراگیران این دوره از شهرستان های کرمان، رفسنجان، سیرجان، جیرفت، بم، ریگان و بافت شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه به مدت ۲ روز برگزار شده است، تصریح کرد: این برنامه در طی برگزاری جلسات متعدد با سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا شده است.

وی اظهارداشت: فراگیران در این کارگاه با مباحثی از قبیل تسهیلگری، ورود به محله، ارزیابی و شناخت ساختارها و ذینفعان محلی، شناسایی ظرفیتهای محلی، تکنیک های تسهیلگری، آمادگی لازم جهت اقدام عمل در محله، تدوین نقشه راه بر اساس هشت گام طراحی برنامه مداخله ای و تدوین راهبرد بر اساس چشم انداز اولویت ها آشنا شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *