آخرین خبرها
با حضور دکتر آقامحمدی؛

دومین رویداد حضوری آشنایی با طرح ستاره شریف برگزار شد

ستاره شریف میزبان دومین سری از همایش‌های آشنایی با طرح ستاره شریف و افزایش مهارت و خلاقیت، ویژه نوجوانان و جوانان محلات 2020 در محل دانشگاه صنعتی شریف بود.
اشتراک گذاری
13 دی 1401
نویسنده : محمد راستگردانی
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5605

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ در روز پنج‌شنبه ۸ دی ماه ۱۴۰۱، ستاره شریف میزبان دومین سری از همایش‌های آشنایی با طرح ستاره شریف و افزایش مهارت و خلاقیت، ویژه نوجوانان و جوانان محلات ۲۰۲۰ در محل دانشگاه صنعتی شریف با حضور علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و جانشین وزیر کشور در طرح توانمندسازی و محرومیت‌زدایی، بود. در این همایش دانش پذیران پس از آشنایی با سامانه آموزشی و فرآیندهای ستاره شریف در قالب گروه‌های چندنفره، بازی‌های گروهی با هدف تقویت مهارت کارتیمی، مذاکره و فن بیان انجام دادند.

یکی از مهمترین مهارت‌های نرم برای عموم به ویژه برای صاحبان کسب و کار، مهارت مذاکره و فن بیان است. ستاره شریف در راستای تقویت مهارت های نرم کارآفرینی نوجوانان و جوانان در قالب بازی گروهی، این مهارت‌‍‌ها را تقویت می‌کند.

در یکی از این بازی‌ها (بازی مذاکره) افراد در قالب گروه‌های کوچک (معمولا ۵ نفر) تلاش می‌کنند با گفتگو با دیگر تیم‌ها، نیازهای خود را برطرف کنند؛ در بازی گروهی دومین همایش آشنایی با طرح ستاره شریف، افزایش مهارت و خلاقیت‌ محلات ۲۰۲۰ در دانشگاه صنعتی شریف، افراد در قالب تیم‌های چندنفره تلاش کردند تا با گفتگو و به کار گیری مهارت مذاکره، پازل تیم خود را تکمیل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *