آخرین خبرها
با صدور پیامی؛

دکتر علی آقامحمدی هتک حرمت به حریم قدس رضوی و تعرض به سه روحانی را محکوم کرد

دکتر علی آقامحمدی با صدور پیامی ضمن محکومیت هتک حرمت حرم قدس رضوی، شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین اصلانی را تسلیت گفت.
اشتراک گذاری
17 فروردین 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 2078

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی ریزخبر؛ دکتر علی آقامحمدی، رئیس ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار با صدور پیامی ضمن محکومیت هتک حرمت حرم قدس رضوی، شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین اصلانی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با اندوه فراوان هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت امام علی بن موسی الرضا(علیه السلام) در ماه پر برکت رمضان و سوء قصد به جان سه نفر از روحانیون عزیز جهادگر و به شهادت رساندن «حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا اصلانی» را محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، نماینده محترم ولی فقیه در استان خراسان رضوی، تولیت معزز آستان مقدس رضوی، جامعه روحانیت و عموم مسلمین به ویژه زائران و مجاوران این حرم نورانی تسلیت عرض می نمایم.

با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص محرومیت زدایی، توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله، این سه عزیز جهادگر به صورت شبانه روزی در حوزه محرومیت زدایی و توانمندسازی محلات حاشیه مشهد خدمات ارزشمندی را به ثمر رساندند.

اینجانب ضمن محکومیت این جنایت در جوار مضجع منور رضوی مجددا شهادت طلبه جهادگر عزیز «حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا اصلانی» را به خانواده ایشان تسلیت عرض می نمایم و عافیت و سلامتی مجروحان این حادثه حضرت «حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا دارایی» و «حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا پاکدامن» را از درگاه ایزد منان مسالت داریم.

در پایان به برکت خون شهدای عزیز به ویژه شهید گرانقدر «حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا اصلانی» بنام اولین شهید محرومیت زدایی و توانمندسازی محلات کم برخوردار عهد می بندیم که تا آخرین قطره خون در راه محرومیت زدایی و توانمندسازی ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور استوار خواهیم بود.

علی آقامحمدی

جانشین وزیر کشور در محرومیت زدایی و توانمندسازی ۲۰۲۰ محله کشور

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *