آخرین خبرها
با هدف توانمندسازی محلات کم برخوردار صورت گرفت؛

راه‌اندازی خانه‌ی احسان در سه محله‌ی شهر ایلام

سه باب خانه احسان در سطح شهر ایلام در محله‌های «بانبرز»،«بانبور» و «چالیمار» شهر ایلام با هدف توانمندسازی ساکنان مناطق محروم و حاشیه‌ای راه‌اندازی شده است.
اشتراک گذاری
08 اسفند 1400
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 1669

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی ریزخبر؛ یدالله عزیزی، معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ایلام اظهار کرد: سه باب خانه احسان در سطح شهر ایلام در محله‌های «بانبرز»،«بانبور» و «چالیمار» شهر ایلام با هدف توانمندسازی ساکنان مناطق محروم و حاشیه‌ای راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی خانه احسان با شناسایی افراد دارای حرفه در زمینه‌های مختلف با ایجاد کارگاه نسبت به توانمندسازی و ایجاد اشتغال آنها اقدام می‌کند، گفت: خانه‌های احسان در تمام زمینه‌ها از جمله اشتغال، درمان و بهداشت، عمران و توانمندسازی معلولان به صورت جدی در حال فعالیت است.

عزیزی تصریح کرد: پس از شناسایی افراد دارای حرفه و توانمند توسط گروه‌های جهادی خانه‌های احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، افراد را جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی می‌کنند.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ایلام، با اشاره به اینکه راه‌اندازی خانه احسان در شهرهای لومار و ایوان در دست اقدام است، تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، با تمام توان در راستای محرومیت زدایی از چهره و سیمای استان پای کار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *