آخرین خبرها
رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار خبر داد؛

ساخت مسکن و ایجاد اشتغال اولویت طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس ستاد توانمندسازی محلات کشور گفت: ساخت مسکن، توسعه اشتغال و آموزش سه راهبرد مهم در طرح تحول محلات کم برخوردار است.
اشتراک گذاری
24 تیر 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 3617
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ دکتر علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس ستاد توانمندسازی محلات کشور در نشست طرح توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور محلات کشور (طرح ۲۰۲۰)، اظهار کرد: ساخت مسکن، توسعه اشتغال و آموزش سه راهبرد مهم در طرح تحول محلات کم برخوردار است.

وی گفت: در راستای اجرای طرح توانمندسازی و تحول محلات، ۲۰۲۰ محله کم برخوردار با جمعیت حدود ۲۰ میلیون نفر در کشور شناسایی شده‌اند که در تلاشیم متناسب با هر محله اقداماتی را با استفاده از ظرفیت‌های محلی و با حمایت دستگاه‌های خدمات‌رسان به مرحله اجرا برسانیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس ستاد توانمندسازی محلات کشور مسکن، اشتغال، آموزش را مهم‌ترین محورهای فعالیت طرح توانمندسازی محلات کشور برشمرد و افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است بحث مسکن محرومان این محلات به‌صورت ویژه حل شود.

وی همچنین به ضرورت ایجاد ۱۸۶ هزار شغل ویژه متقاضیان این مناطق اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد اشتغال متناسب با شرایط بومی و توانایی شخصیت‌های ساکن در محلات نیز در حال برنامه‌ریزی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *