آخرین خبرها
دکتر آقامحمدی خبر داد؛

ساماندهی ۱۰۰ هزار نفر در قالب کاروان رهسپاران عصر ظهور جوانان ۲۰۲۰ محله

رئیس ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کمتر برخوردار کشور ابراز امیدواری کرد در سال 1402 کاروان رهسپاران عصر ظهور جوانان 2020 محله بتواند جمعیت 100 هزار نفری را برای زیارت سالار شهیدان ساماندهی کند.
اشتراک گذاری
12 آذر 1401
نویسنده : محمد راستگردانی
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5281

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ دکتر علی آقامحمدی در اولین نشست ستاد اربعین ۱۴۰۲ طرح تحول اجتماع محور محلات ۲۰۲۰(رهسپاران عصر ظهور جوانان ۲۰۲۰ محله کمتر برخوردار) کشور که در مسجد جامع قمربنی هاشم(ع) خیابان خوب بخت برگزار شد، هدف از سفر اربعین را ایجاد تحول بنیادی در انسان دانست.

وی گفت: ما به سفر اربعین می رویم تا انسانی پاک و صادق باشیم، نمی رویم که تنها سفری رفته باشیم، بلکه هدف از این سفر ایجاد تحول درونی است.

رئیس ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کمتر برخوردار با تأکید بر این که ایجاد تحول درونی، نشانگر آن است که فرد برای خدا به سفر اربعین رفته است، عنوان کرد: ظاهر اعمال مهم نیست، مهم آن است که ما وقتی کاری را آغاز می کنیم، نخست به اصلاح نفس خود بپردازیم.

وی افزود: اگر فرد با سفر اربعین به تحول درونی و معنوی برسد، بدون شک در مسیر زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) حرکت خواهد کرد.

دکتر آقامحمدی با اشاره به این که پیش از رفتن به سفر اربعین باید کربلایی شد، گفت: فرد کربلایی نمی شود مگر آن که به تربیت نفس بپردازد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *