آخرین خبرها
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان خبر داد؛

شناسایی ۶۴ محله کمتر برخوردار لرستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان از شناسایی ۶۴ محله کمتر برخوردار در استان خبر داد.
اشتراک گذاری
08 بهمن 1401
نویسنده : محمد راستگردانی
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5834
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ مجید منعمی در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: محوریت جلسات عموما سیاست‌های کلی اجتماعی کشور با تمرکز بر کاهش آسیب‌های اجتماعی و تاکید بر حاشیه‌نشینی، اعتیاد، رفع فقر مطلق، تقویت بنیادهای فرهنگ عمومی و تقویت رفتارهای اجتماعی دین محور است.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای مصوبات کارگروه فرهنگی اجتماعی، بهداشت و درمان، زنان و خانواده طی سال جاری ۹ جلسه برگزار شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به مصوبات کارگروه فرهنگی اجتماعی، گفت: برای راه‌اندازی مجمع رابطین محلات کم برخوردار نیازمند مجوز و اعتبارات مورد نیاز هستیم که بر اساس طرح ۲۰۲۰  محله بوده که وزارت کشور پیگیر آن است، در لرستان ۶۴ محله شناسایی و اضافه شدن تعداد دیگری از محلات نیز در دستور کار قرار دارد.

منعمی افزود: این طرح با مشارکت مردم با هدف آموزش و تحقق دولت مردمی صورت می‌گیرد.

وی طرح ساماندهی متکدیان و کودکان کار و خیابانی، بروزرسانی شناسنامه فرهنگی احتماعی استان به تفکیک شهرستان، راه‌اندازی گرمخانه‌ها در شهرهای بزرگ با تمرکز بر خرم‌آباد و بروجرد را از دیگر مصوبات در حال اجرای کارگروه فرهنگی اجتماعی استان عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *