آخرین خبرها
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان‌شمالی خبر داد؛

طرح «احسانِ غدیر» در ۸ شهرستان خراسان‌شمالی اجرا می‌شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان‌شمالی گفت: طرح «احسانِ غدیر» بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام همگام با بقیه استان‌ها برای روزهای ۲۶ تا ۲۸ تیرماه امسال در خراسان‌شمالی هم به مدد همت والای گروه‌های جهادی که در سطح استان وجود دارد، تدارک دیده شده است.
اشتراک گذاری
26 تیر 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 3645

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ محمدنبی شکیبایی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان‌شمالی اظهار کرد: طرح «احسانِ غدیر» بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام همگام با بقیه استان‌ها برای روزهای ۲۶ تا ۲۸ تیرماه امسال در استان خراسان‌شمالی هم به مدد همت والای گروه‌های جهادی که در سطح استان وجود دارد، تدارک دیده شده است.

وی گفت: تمرکزمحوری این کار بر پایه کیفیت و کمیتی که در گروه‌های جهادی وجود دارد به سمت و سوی حضور ۴۵ گروه رفت که هر یک از این گروه‌ها در سطح ۸ شهرستان خراسان شمالی کار را پیش خواهند برد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان‌شمالی در خصوص تعداد این گروه‌ها در شهرستان‌ها تصریح کرد: در شهر بجنورد ۲۰ گروه در این طرح فعالیت دارند، در جاجرم ۳ گروه، در مانه‌وسملقان ۶ گروه، در اسفراین ۵ گروه، در رازوجرگلان ۳ گروه، در شیروان ۳ گروه، در گرمه ۳ گروه و در نهایت فاروج ۲ گروه جهادی در طرح احسان غدیر در راستای تکریم مردم نیازمند و محروم آن منطقه در باب پخت غذا و اطعام عید سعید غدیر خم همراه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *