آخرین خبرها
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان:

طرح توانمندسازی بیش از ۶ هزار معلم مقطع ابتدایی در لرستان اجرا شد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان گفت: طرح توانمندسازی ۶ هزار و ۱۲۸ معلم جدید الورود در مقطع ابتدایی این استان اجرا شد.
اشتراک گذاری
16 آذر 1401
نویسنده : فاطمه خانزاده
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5325
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ علی‌اکبر دریکوند اعلام کرد: ۳۹۳ کارگاه توانمندسازی برای۶ هزار و ۱۲۸ معلم جدیدالورود در قالب هزار و ۶۴۶ ساعت تدریس برگزار شده که از جمله فعالیت‌های این حوزه از ابتدای سال تاکنون بوده است.

وی افزود: توانمندسازی و توسعه حرفه‌ای معلمان در قالب طرح شهید «همت» از اولویت‌های معاونت آموزش ابتدایی در سال تحصیلی کنونی است که در این راستا مدرسان میانی ۲ هزار و ۹۷۵ معلم جدیدالورود را در دروس مختلف آموزش می‌دهند.

وی، تصریح کرد: نظارت هدفمند بر کلاس‌ها، مدیران، معلمان و راهبران آموزشی، توجه به سرگروه‌های آموزشی به عنوان بال پرواز آموزشی، پاسخگویی و اجرای دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها و بازدیدهای قطبی از جمله امور مورد پیگیری است.

معاون اداره کل آموزش و پرورش لرستان، افزود:همچنین طرح «جابربن حیان» یا «آزمایش، تحقیق، طراحی و ساخت، مدل و نمایش» و «فرصت‌های متنوع آموزشی» یا (فعالیت‌های هنری ادبی، شعر، داستان، قصه‌گویی، کاردستی، گل دوزی، قالی بافی، سفال‌گری ) امسال با قالبی جدید و پوشش حداکثری دانش آموزان با جدیت بیشتری اجرا می‌شود.

دریکوند ادامه داد: در طرح شهید «محمودوند» و شناسایی چهره به چهره دانش آموزان بازمانده از تحصیل در راستای تحقق شعار عدالت آموزشی گام‌های خوبی برداشته خواهد شد و در طرح «شهاب استعدادهای مختلف» هنری، ورزشی ادبی علمی و… دانش آموزان کشف و پرورش داده می‌شود.

وی اظهار داشت: طرح «جبران و تثبیت یادگیری» با شرکت ۲۲ هزار و ۷۳۴ دانش آموزان با نمره قابل قبول و نیازمند تلاش بیشتر در ۲هزار و ۹۹۱ مدرسه استان اجرا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *