آخرین خبرها
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خبر داد؛

عزم ۵۳۰ گروه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام گلستان برای رفع مشکلات مردم

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان از ساخت سرویس بهداشتی در نقاط محروم با همت گروه های جهادی این ستاد خبرداد.
اشتراک گذاری
07 فروردین 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 2006

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی ریزخبر؛ محمدمهدی سلمان زاده اظهارکرد: گروه های جهادی قرارگاه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان برای ساخت ۲۰۰ سرویس بهداشتی و حمام به کمک قرارگاه امام رضا (ع) می روند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: با شروع سال ۱۴۰۱ گروه های جهادی زیادی در تکاپو خدمت رسانی به مردم و قشر ضعیف جامعه هستند که نمونه های آن را می توان در استان گلستان در عرصه عمران و ساخت ۲۰۰ سرویس بهداشتی و حمام هم مشاهده کرد.

وی بیان کرد: قرارگاه جهادی امام رضا (ع) ساخت ۲۰۰ سرویس بهداشتی و حمام را در استان گلستان برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) به عهده گرفت و گروه های جهادی زیادی به ویژه گروه های قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ع) استان در عملیاتی کردن آن کمک و مساعدت می کنند.

سلمان زاده اضافه کرد: این سرویس های بهداشتی در روستاهای شهرستان گنبدکاووس، بندرگز، کردکوی و محله حاشیه نشین انجیراب گرگان احداث شده و گروه های جهادی قرارگاه امام رضا (ع)، یا حسین (ع)، خادمین رضوی و بسیج دانشجویی استان در ایام تعطیلات نوروزی کمک رسانی می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *