آخرین خبرها
با حضور 60 تیم؛

فینال مسابقات جام شهدای ۱۵ خرداد قزوین برگزار شد

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین از اجرای برنامه کشف استعدادهای ورزشی از دل مناطق محروم و کم برخوردار این استان خبر داد.
اشتراک گذاری
25 خرداد 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 3125

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ حجت الاسلام اصغر جهان شاهلو افزود: به همت ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) فوتبال خیابانی و فوتسال با هدف استعدادیابی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شده که در مجموع ۶۰ تیم از پنج محله در این مسابقات حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در این استعدادیابی ۳۶۰ جوان و نوجوان حضور داشتند، اضافه کرد: این مسابقات در پنج محله کم برخوردار استان قزوین در رده‌های سنی نوجوان و جوانان برگزار شده که رده سنی نوجوان شامل ۱۲ تا ۱۵ سال و رده جوانان از ۱۶ تا ۱۸ سال بوده است.

حجت الاسلام جهان شاهلو بیان داشت: تیم‌ها در ابتدا مسابقاتی را بین خودشان برگزار می‌کنند و در نهایت یک تیم از جوانان و یک تیم از نوجوانان به عنوان منتخب با سایر منتخبین باقی محلات مسابقه می‌دهند که در نهایت این مسابقات در سطح استان‌های کشور برگزار می‌شود.

این مسوول خاطرنشان کرد: برای شرکت کنندگان علاوه بر اعطای هدایای نفیس تعیین شده و همچنین با تعیین مربی نفرات مستعد ارتقا می یابند.

  معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقات علاوه کشف استعدادهای ورزشی موجب ایجاد نشاط در نوجوانان و جوان می‌شود و از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *