آخرین خبرها
در سه شهرستان استان خراسان شمالی؛

قرارگاه توانمندسازی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی راه اندازی شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان شمالی گفت: قرارگاه تحول و توانمندسازی این نهاد به منظور اشتغالزایی و کاهش آسیب های اجتماعی در سه شهرستان این استان راه اندازی شد.
اشتراک گذاری
07 اردیبهشت 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 2282

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی ریزخبر؛ علی شاهینی در گفت و گویی اظهار داشت: این قرارگاه در خانه های احسان شهرستان های بجنورد، شیروان و اسفراین و با همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح ظرفیت ها و توانمندی های بانوان، جوانان و شهروندان از ابعاد مختلف شناسایی می شود و این افراد را با مساعدت مالی و یا معرفی به دستگاه های ذیربط در جهت توانمندسازی اقدام می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان شمالی افزود: این قرارگاه در حوزه های عمرانی و زیرساختی مناطق کمتر برخوردار و حاشیه ای نیز ورود می کند و خدمات شهری این مناطق همچون آسفالت کوچه ها، روشنایی معابر و مشکلات بخش آب، برق، گاز و مخابرات این مناطق را احصاء و توسط دستگاه های مربوطه پیگیری می کند.

وی ادامه داد: سعی داریم تا این مناطق را از حاشیه به برخوردار تبدیل و جوانان پرشور، مستعد و خلاق در این مناطق را حمایت کنیم.

شاهینی اضافه کرد: شاهینی ادامه داد: دستگاه‌هایی مانند هلال احمر، کمیته امداد و بهزیستی نیز متولی اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها هستند که هر کدام از آن ها مسئولیت های خاصی را در محلات مختلف در سطح استان و کشور بر عهده دارند با این طرح همکاری می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *