آخرین خبرها
با حضور مسئولان استانی؛

قرارگاه جهادی و امدادی در شهرستان گرمه استان خراسان شمالی افتتاح شد

قرارگاه جهادی و امدادی در شهرستان گرمه استان خراسان شمالی افتتاح شد .
اشتراک گذاری
01 خرداد 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 2753

به  گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی ریزخبر؛ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در آیین افتتاح این قرارگاه اظهار داشت: این قرارگاه قابلیت پشتیبانی کامل غذایی، دارویی و امدادی را در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد و از آنجا که خراسان شمالی جزو نقاط حادثه خیز است، چنین روندی برای کنترل وضع در مواقع بحران لازم است.

علی شاهینی تصریح کرد: این قرارگاه‌ تمام نقاط  محدوده شهرستان های گرمه و جاجرم را تحت پوشش قرار می‌دهد و مواد دارویی، غذایی و امدادی با وقوع حوادث و بلایای طبیعی، در کمترین زمان ممکن به محل حادثه ارسال می شود.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام(ع) از جمله اولین دستگاه‌هایی است که در کمترین زمان در محل حادثه به آسیب دیدگان خدمات رسانی می کند و علاوه بر ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان در زمان وقوع حوادث طبیعی، در ماموریت‌های محول شده از سوی ستاد اجرایی با بنیاد برکت به‌خصوص در حوزه‌های عمرانی و زیربنایی از جمله مدرسه‌سازی، ساخت مساجد و آبرسانی نیز همکاری داشته باشند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این نهاد در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز فعالیت خواهد کرد و با شناسایی افراد کم برخوردار در محلات و رفع مشکلات و تونمندسازی افراد تلاش خواهد کرد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

شهرستان گرمه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب بجنورد و در مسیر اصلی خراسان شمالی به استان های مرکزی و جنوبی کشور واقع است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *