آخرین خبرها
دکتر علی آقامحمدی:

مردم می‌توانند سرنوشت یک کشور را تغییر دهند نه دولت‌ها!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه قدر داشته ها را باید دانست و از آنها بهره برد، گفت: همه چیز را مردم رقم خواهند زد و این ملت بزرگ هستند که می‌توانند سرنوشت یک کشور را تغییر دهند نه دولت ها!
اشتراک گذاری
24 بهمن 1401
نویسنده : محمد راستگردانی
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5968
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ دکتر علی آقامحمدی شنبه ۲۲ بهمن‌ماه در راهپیمایان شهرستان نهاوند، بیان کرد: نهاوند یکی از شهرستان های پیشرو در انقلاب اسلامی است که شهدای بسیاری همچون گروه انقلابی ابوذر را تقدیم انقلاب کرده است.

وی افزود: ساواک به گروه انقلابی ابوذر گفته بود اگر کوتاه بیایند و دست از انقلاب بردارند، حکمشان برداشته می شود اما آنها قبول نکردند.

آقامحمدی در ادامه با اشاره به اینکه قدر داشته ها را باید دانست و از آنها بهره برد، گفت: اگر شهید طالبیان قدر دانش آموزانش را نمی‌دانست امروز شهدای گروه انقلابی ابوذر نبودند. نهاوند هنوز خودش را نشناخته است، اگر قدر داشته هایشان را بدانند حتماً پیشرفت خواهد کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: آمریکا گفته بود ریشه انقلاب اسلامی را درخواهد آورد اما آمریکا باید بداند که ریشه این انقلاب در اسلام ناب محمدی(ص) است.

آقامحمدی مطرح کرد: اگر کسی برای مردم کار کند، محبوب و عزیز خواهد شد و مسئولان باید برای رضای خدا و جلب رضایت مردم گام بردارند.

وی در ادامه گفت: همه چیز را مردم رقم خواهند زد و این ملت بزرگ هستند که می‌توانند سرنوشت یک کشور را تغییر دهند نه دولت ها. همه ما باید بار دیگر این انقلاب را به رخ دیگر کشورها بکشانیم.

آقامحمدی اظهار کرد: شهید همدانی در اغتشاشات سال ۷۸ با دشمنش طوری برخورد کرد که حضرت علی(ع) با ابن ملجم مرادی برخورد کرد، اینها ریشه در اسلام و ولایتمداری دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: آمریکا و ایادی اش باید بدانند تا ایران اسلامی پیرو ولایت فقیه است، در راه اسلام گام بر می‌دارد و آنها نمی‌توانند علیه ایران کاری کنند.

وی با بیان اینکه باید راه را بشناسیم، همه با هم باشیم و مطمئن باشید با این روش همیشه پیروز خواهیم بود، خاطرنشان کرد: دشمن همواره دنبال توطئه است اما اگر ملت با هم و پیرو ولایت فقیه باشند، دشمن نمی تواند کاری انجام دهد.

آقا محمدی در ادامه گفت: ما باید پیرو راه امام راحل و شهدا باشیم و جوانان و نوجوانان نهاوند سعی کنند مانند شهید سلگی باشند و راه این شهید والامقام را ادامه دهند.

وی در پایان بیان کرد: ایران اسلامی بعد از انقلاب دستاوردهای بسیار خوبی داشته که نمونه آن را در حادثه ای که در ترکیه رخ داد می‌توان دید، کشور ایران بعد از زلزله ترکیه ورود پیدا کرد و دستگاهی به این کشور ارسال کرده که علاوه بر اینکه زنده و مرده یاب است، دی ان ای آن فرد را هم تشخیص می دهد و این در جهان نمونه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *