آخرین خبرها
به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شهدای پانزدهم خرداد؛

مسابقات جام شهدای ۱۵ خرداد در استان یزد برگزار شد

جام شهدای ۱۵ خرداد محله صدرآباد یزد در مراسمی با حضور محمدپناه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ، با اهدای جام و جوایز به تیم های برتر در استان به کار خود پایان داد.
اشتراک گذاری
16 خرداد 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 2970

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ جام شهدای ۱۵ خرداد محله صدرآباد یزد در مراسمی با حضور محمدپناه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ، با اهدای جام و جوایز به تیم های برتر در استان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد ، به‌مناسبت گرامی‌داشت یاد شهدای ۱۵ خرداد، مسابقات فوتبال خیابانی با هدف کشف استعدادهای ورزشی و ایجاد نشاط اجتماعی در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و ۱۵ تا ۱۸ سال برگزار شد.

محمدپناه افزود : ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جهت ایجاد تحول و توانمندسازی و کاهش آسیب های اجتماعی و استعداد یابی محلات کمتر برخوردار در سطح کشور، ۱۱۰ محله را شناسایی و با تاسیس خانه احسان در محلات هدف ، آسیب های اجتماعی و استعداد ها را بصورت ریشه ای و مویرگی شناسایی می نماید.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان گفت : برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی تحت عنوان جام شهدای ۱۵ خرداد در محلات مذکور در سطح استان یزد ( محله صدرآباد یزد، محله سلمان مهریز ،محله علی آباد میبد، محله رباط پشت بادام و محله هادی آبادهرات ) باعث ایجاد شور و نشاط در خانواده اهالی این محلات شده که با استقبال بسیار خوبی همراه بود.

در پایان به تیم های اول و دوم در دو رده سنی ۱۲تا۱۵ سال و ۱۵تا۱۸ سال با اهدای جام و مدال و لباس ورزشی و کارت هدیه تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است؛ این مسابقات به همت قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و با حمایت بنیاد پانزده خرداد و شرکت نفت پارس در یکصدو ده محله کمتر برخوردار برگزار می گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *