آخرین خبرها
با موضوع اشتغال؛

نخستین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان طالقان برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی ریزخبر؛ اولین جلسه کارگروه اشتغال شهر طالقان با حضور مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت ستاد، روسای ادارات و مسئولین مرتبط با حوزه اشتغال برگزار شد. در این جلسه سعیدی فر، سرپرست اداره کار و امور اجتماعی شهرستان‌های ساوجبلاغ و طالقان گزارش کلی از برنامه‌ها و اهداف تعیین شده برای سال […]

اشتراک گذاری
25 فروردین 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 2158

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی ریزخبر؛ اولین جلسه کارگروه اشتغال شهر طالقان با حضور مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت ستاد، روسای ادارات و مسئولین مرتبط با حوزه اشتغال برگزار شد.

در این جلسه سعیدی فر، سرپرست اداره کار و امور اجتماعی شهرستان‌های ساوجبلاغ و طالقان گزارش کلی از برنامه‌ها و اهداف تعیین شده برای سال ۱۴۰۰ شهرستان طالقان و میزان تحقق آن را تبیین نمود و برنامه‌های مصوب سال جاری نیز ارائه شد.

همچنین هر یک از ادارات ضمن ارایه گزارش عملکرد خود در حوزه اشتغال به تشریح برنامه های مصوب در سال جاری پرداختند.

در ادامه مهندس صبوری، مجری طرح های اشتغال‌زایی بنیاد برکت استان البرز ضمن ارایه گزارش تفصیلی از اقدامات انجام شده توسط بنیاد برکت در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، اولویت‌های سال ۱۴۰۱ مجموعه را تبیین کرده و ضمن اشاره به توانمندی‌های شهرستان در حوزه گیاهان دارویی، باغداری، گردشگری و بوم گردی خواستار اهتمام و همراهی ویژه سایر ارگان‌ها در فراهم کردن بسترهای مناسب و تسهیل فرآیندهای این گونه کسب و کار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *