آخرین خبرها
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مطرح کرد؛

نقش خانه‌های امداد در پیشرفت محلات آسیب‌پذیر کشور

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد بر نقش خانه‌های امداد در توسعه و پیشرفت محلات آسیب‌پذیر کشور تاکید کرد.
اشتراک گذاری
18 دی 1401
نویسنده : محمد راستگردانی
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5655
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ گردهمایی مدیران و مسئولان خانه‌های امداد منطقه‌ای با حضور علی آقامحمدی، رئیس طرح توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور ۲۰۲۰ محله کشور، حبیب‌اله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد و مدیران و مسئولان خانه‌های امداد از استان‌های تهران، البرز، قزوین، سمنان و قم برگزار شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در این گردهمایی با تاکید بر اهمیت فعالیت خانه‌های امداد در سطح محلات، گفت: پیشرفت و توسعه کشور بدون توجه به نقش مردم، شعاری بیش نیست.

حبیب‌الله آسوده با بیان اینکه طرح توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور محلات یک الگوی مشارکتی و نهادسازی در سطح کشور به شمار می‌رود، اظهار کرد: خانه امداد در ساحت اجرایی نیز از یک شفافیت برخوردار بوده و صفر تا صد امور برعهده مردم است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به فعالیت ۶۸ خانه امداد در محلات آسیب‌پذیر تهران، اضافه کرد: این خانه‌ها با همراهی مردم در حوزه‌های شناسایی نیازمندان، مهارت‌آموزی، کمک به جهیزیه و ازدواج، تامین مسکن، کمک به اشتغال، خدمات درمانی و … اقدامات در خور توجهی انجام داده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی بر نقش جوانان در پیشرفت و توسعه هر محله تاکید و خاطرنشان کرد: آبادانی هر محله منوط به فعالیت جوانان آن محله است، زیرا ساختار و حکمرانی در خانه‌های امداد یک ساختار مردم‌محور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *