آخرین خبرها
هر خانه یک امدادگر؛

نگاهی به عملکرد یکساله خانه هلال محله جوادیه

سازماندهی و معرفی ۵۰ شهردار کوچه خانم(بانویار)، سازماندهی و معرفی ۶۰ شهردار کوچه آقا و معرفی ۶ مسئول پهنه از جمله اقدامات صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
02 اسفند 1400
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 1574

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ریزخبر؛ حامد حسینی، مسئول خانه هلال محله جوادیه به ارائه گزارش عملکرد یکساله این خانه پرداخت و بیان داشت: سازماندهی و معرفی ۵۰ شهردار کوچه خانم(بانویار)، سازماندهی و معرفی ۶۰ شهردار کوچه آقا و معرفی ۶ مسئول پهنه از جمله اقدامات صورت گرفته است.

وی جمع آوری نسخ دارویی نیازمندان، شناسایی و معرفی حدود ۲۰۰ نفر از نیازمندان محله به مراجع ذیصلاح، برگزاری برنامه‌های تفریحی و غبارروبی مزار شهدا(تپه نورالشهدا)، استقرار داوطلبان و جوانان خانه هلال در مراسمات مذهبی در مساجد جهت پخش ماسک و الکل، برگزاری جلسه با رییس هلال احمر و رییس کمیته امداد منطقه جهت پیشبرد اهداف و برگزاری میزخدمت و تست سلامت از اهالی طی چندین مرحله را از دیگر فعالیت‌های خانه هلال محله جوادیه برشمرد.

حسینی اضافه کرد: حضور داوطلبان و امدادگران خانه هلال جوادیه در بحث واکسیناسیون به عنوان واکسیناتور، برگزاری جشن دهه فجر، پخش ۲مرحله بسته‌های حمایتی بین نیازمندان و برگزاری دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه و اصول آموزش ایمنی در برابر بلایای طبیعی برای ۶۹ نفر از بانوان و ۸۳ نفر از آقایان محله از دیگر کارهای انجام شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

اقدامات خانه محلات طرح ۲۰۲۰ تشریح می شود
دبیرخانه ستاد مرکزی توانمندسازی و تحول اجتماع محور 2020 محله کشور؛

اقدامات خانه محلات طرح ۲۰۲۰ تشریح می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *