آخرین خبرها
مدیرکل کمیته امداد استان کردستان:

هزینه بستری مددجویان کمیته امداد رایگان شد

کردستان مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از رایگان شدن خدمات بستری و تخفیف خدمات درمان سرپایی مددجویان تحت حمایت این نهاد در بیمارستان ها و مراکز دولتی درمانی خبر داد.
اشتراک گذاری
28 آذر 1401
نویسنده : محمد راستگردانی
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5437

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ رضا طوسی اظهار کرد: بر اساس بخشنامه جدید این نهاد، کلیه مددجویان تحت حمایت شهری و روستایی که دارای دفترچه درمانی بیمه سلامت هستند، در صورت بستری شدن در بیمارستانها و مراکز درمانی دولتی هیچ گونه هزینه ای پرداخت نخواهند کرد.

وی افزود:  مددجویان تحت حمایت این نهاد در کنار رایگان شدن هزینه بستری، برای دریافت خدمات سرپایی از ۳۰ درصد مبلغی که قبلاً پرداخت می‌کردند بر اساس این قانون جدید برای دریافت این خدمات فقط ۱۵ درصد کل هزینه درمانی خدمات سرپایی را پرداخت خواهند کرد.

طوسی گفت: تمامی مددجویانی که تحت درمان در بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی هستند جهت بهره مندی از خدمات فوق به نماینده سازمان بیمه سلامت مستقر در بیمارستان ها مراجعه نمایند.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان تصریح کرد: مددجویان باید با رعایت نظام ارجاع و از طریق معرفی از طریق پزشک خانواده به بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی معرفی تا مشمول این خدمت شوند.

وی ادامه داد: در ۸ ماهه نخست امسال ۱۱ میلیارد تومان برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است.

 انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *