آخرین خبرها
در راستای اجرای طرح مردم‌یاری؛

ویزیت رایگان ۲۵۰ بیمار توسط تیم پزشکی در روستای محمدآباد فهرج

به‌همت تیم پزشکی نیروی انتظامی، ۲۵۰ بیمار در روستای محروم محمدآباد دهگاوی از توابع بخش نگین کویر فهرج به‌طور رایگان ویزیت و خدمات دارویی دریافت کردند.
اشتراک گذاری
02 مهر 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 4903
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ سرهنگ رفیع‌آبادی فرمانده انتظامی شهرستان فهرج امروز اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مردم‌یاری، ۲۵۰ بیمار در روستای محمدآباد دهگاوی از توابع بخش نگین کویر فهرج به‌صورت رایگان ویزیت شدند و داروی مورد نیاز خود را رایگان دریافت کردند.

وی ادامه داد: این طرح در زادگاه شهید اسماعیل جلالی‌صدر از شهدای امنیت که ۴۰ روز قبل در درگیری با اشرار مسلح و در شهرستان رودبار به درجه رفیع شهادت نائل شد، جهت خدمات‌رسانی به مردم محروم این روستا  اجرا شد.

 حسین سعیدنیا فرماندار شهرستان فهرج با قدردانی از فرمانده انتظامی استان و شهرستان گفت: به‌زودی با همکاری تیم‌های پزشکی بهداری نیروی انتظامی استان شاهد حضور بیشتر تیم‌های پزشکی در این منطقه خواهیم بود.

حجت‌الاسلام رضا آقاملایی امام جمعه فهرج نیز در حاشیه اجرای این طرح اظهار داشت: بخش نگین کویر فهرج از محروم‌ترین نقاط استان کرمان است که در آستانه چهلمین روز شهادت شهید اسماعیل جلالی‌صدر از سوی سردار ناظری فرمانده انتظامی استان چندین تیم پزشکی شامل پزشک و دندانپزشک به این منطقه اعزام شده است.

 وی خواستار رفع محرومیت در این منطقه شد و گفت: مسؤولان استانی توجه ویژه‌ای به این مناطق محروم داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *