آخرین خبرها
با هدف کمک به اقتصاد روستاییان؛

پروژه ملی «روستا بازار» در سطح کشور اجرایی می‌شود

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: پروژه ملی «روستا بازار» با هدف کمک به اقتصاد روستاییان، توسط شرکت ملی پست در روستاها و شهرستان‌های کشور عملیاتی می‌شود.
اشتراک گذاری
07 مهر 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 3974
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ محمود لیائی طی سفری به استان اردبیل در بازدید از زیرساخت‌های و طرح‌های در حال توسعه استان اظهار کرد: پروژه ملی «روستا بازار» با هدف توانمندسازی اقتصاد روستاییان توسط شرکت ملی پست در روستاها و شهرستان‌های کشور عملیاتی می‌شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت مناسب استان اردبیل در ارسال مرسولات اینترنتی مخصوصا در حوزه مواد غذایی از جمله عسل طرح «روستا بازار» در اردبیل اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به اینکه اجرایی شدن پروژه ملی «روستا بازار» تاثیر مستقیم در اقتصاد منطقه خواهد داشت، تصریح کرد: این طرح ملی توسط لجستیک مویرگی شرکت ملی پست در تمام روستا‌ها و شهرستان‌های کشور عملیاتی می‌شود.

لئالی با بیان اینکه قرار شد ۵ میلیارد ریال اعتبار برای احیای زیرساخت‌ها، تامین وسائط نقلیه، رفع مشکلات لجستیکی و تعمیر و تجهیز ساختمان‌هایی که نیاز به بازسازی دارند، اختصاص یابد ادامه داد: تلاش می‌کنیم با ارتقای ترافیک پست صادره برای اقتصاد استان اردبیل گام برداریم.

وی افزود: در بازدید از ساختمان ICT استان مقرر شد طبقه اول این ساختمان به باجه‌های پستی اختصاص داده شود و کمک می‌کنیم تا هرچه زودتر مراحل ساخت و ساز این ساختمان به پایان رسیده و جهت بهره‌برداری در اختیار مردم قرار گیرد.

گفتنی است؛ در سفر معاون وزیر ارتباطات، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت پست کشور از خدمات ۴ ساله محمد جوادی مدیرکل سابق پُست استان اردبیل تکریم و مهران ناظری به عنوان سرپرست این اداره‌کل در استان اردبیل معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *