آخرین خبرها
با برپایی 15 غرفه؛

پویش مشق احسان در خراسان‌شمالی در حال برگزاری است

نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان شمالی از برپایی غرفه های مشق احسان جهت جمع آوری لوازم التحریر برای توزیع در مناطق کم برخوردار استان خبرداد.
اشتراک گذاری
22 شهریور 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 4755

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ محسن پولادی، نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی جدید و ضرورت کمک به دانش آموزان کم برخوردار استان، اظهار کرد: بنیاد احسان با هدف ایجاد مشارکت و همراهی مردم استان برای کمک به دانش آموزان مناطق کم برخوردار غرفه های مشق احسان را برپا کرده است.

وی گفت: طبق سنوات گذشته امسال نیز ۱۵ غرفه جهت جمع آوری لوازم التحریر و مشارکت مردم در این پویش در سطح استان خراسان شمالی برپا شده است.‌

نماینده بنیاد احسان با بیان اینکه این غرفه‌ها توسط گروه‌های مردمی و جهادی حمایت پذیر بنیاد احسان در استان برپا شده است، افزود: همه کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده در این غرفه ها توسط این خود گروه‌ها به دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان اهدا می‌شود.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان شمالی از همه خیرین و مردم عزیز استان نیز دعوت کرد تا جهت کمک به دانش آموزان کم برخوردار در این طرح مشارکت داشته باشند.

گفتنی است؛ پویش مشق هر ساله در آستانه سال تحصیلی جدید با هدف اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان  حضرت امام (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *