آخرین خبرها
رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار مطرح کرد؛

پیش بینی فضای ورزشی برای بانوان در طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار

اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار و معتادان ، سرگرمی های محلی، پیش بینی فضای ورزش برای بانوان ، طرح های مذهبی از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.
اشتراک گذاری
13 اردیبهشت 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 2349

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی ریزخبر؛ دکتر علی آقامحمدی، رئیس ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار در اولین جلسه شورای هماهنگی محلات کم برخوردار منطقه ۲۰ تهران با بیان اینکه طرح تحول و توانمند سازی ۲ هزار و ۲۰ محله کم برخوردار در مناطق مختلف کشور آغاز شده است، گفت: اقدامات لازم در اجرای طرح توانمندسازی و تحول این محلات با مشارکت نهادهای کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، هلال احمر،ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، اوقاف و امور خیریه و شهرداری ها انجام می شود.

دکتر آقا محمدی با اشاره به اینکه از ظرفیت ورزشکاران و مدارس در اجرای طرح تحول و توانمند سازی محلات کم برخوردار استفاده می شود افزود: در این محلات بحث بهداشت و درمان برای پزشکان خانواده و بیمه سلامت هماهنگ شده است.

وی اضافه کرد: اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار و معتادان ، سرگرمی های محلی، پیش بینی فضای ورزش برای بانوان ، طرح های مذهبی از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *