آخرین خبرها
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز:

۱۱ محله محروم البرز زیر چتر حمایتی بنیاد علوی قرار گرفت

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: ۱۱ محله کم برخوردار این استان برای محرومیت زدایی زیر چتر حمایتی بنیاد علوی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
21 آذر 1401
نویسنده : فاطمه خانزاده
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5363
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ محمد جواد کاظمینی در نشست قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد علوی استان البرز افزود: با دستور و پیگیری نماینده عالی دولت در استان و در راستای حمایت از محلات کم برخوردار با هدف توانمندسازی و محرومیت زدایی، تفاهم نامه ای با ستاد اجرایی فرمان امام (ره ) و بنیاد علوی منعقد شده است.

وی بیان داشت: بر  اساس این تفاهم نامه ۱۱ محله محروم و کم برخوردار البرز از خدمات مختلف حمایتی بنیاد علوی بهره مند خواهند شد.

کاظمینی تاکید کرد: همچنین بسترهای خدمت رسانی محله ها در حوزه های اشتغال، مسکن، ازدواج آسان، حمایت از جمعیت، معیشتی و تسهیلات بانکی برای مسوولان محلات تبیین شده است.
در نشست امروز (دوشنبه ) قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد علوی استان البرز برنامه‌های پیشنهادی برای محلات کم برخوردار البرز، پروژه‌های اولویت دار ، میزان مشارکت دستگاه‌های اجرایی در انجام این پروژه‌ها و هم‌افزایی در مدیریت بهینه و اقدام به موقع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فعالیت قرارگاه اجتماعی استان البرز سال گذشته در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در این استان آغاز شد که با فعالیت این قرارگاه نیروهای تخصصی و جهادی البرز در میدان مقابله با آسیب های اجتماعی حضور یافتند.

استان البرز دارای ۶۶ محله محروم و کم برخوردار است که هر هفته میز خدمت با حضور مسوولان اجرایی استان در یکی از این مناطق برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *