آخرین خبرها
شهردار تبریز:

۱۲.۳ میلیارد تومان برای احداث ۲ زمین چمن مصنوعی در مناطق کم برخوردار تبریز هزینه شد

شهردار تبریز گفت: ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای احداث و تکمیل ۲ زمین چمن مصنوعی در محلات کم برخوردار این شهر هزینه شد.
اشتراک گذاری
02 اسفند 1401
نویسنده : فاطمه خانزاده
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 6034
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ یعقوب هوشیار با بیان اینکه این زمین چمن ها در دهه فجر به بهره برداری می رسد، افزود: چمن مصنوعی و جداره‌سازی دیوار زمین ورزشی ایثار مشرف به احمدآباد با هزینه ۹ میلیارد تومانی در راستای توزیع عادلانه منابع در مناطق کم‌برخوردار اجرا شده است.

وی با اشاره به نگاه ویژه مدیریت شهری به مناطق کم‌برخوردار در حوزه اجتماعی و ورزشی، اظهار داشت: برای اجرای زمین چمن مصنوعی «کوجوار» نیز سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

شهردار تبریز گفت: این پروژه‌ها با رعایت تمام استانداردها برای ایجاد رفاه حال شهروندان و اوقات فراغت جوانان آماده بهره برداری است و فضاهای ورزشی شهر نیز باید پس از بازسازی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

هوشیار ادامه داد: رویکرد مدیریت شهری در سال آینده تقویت و گسترش کارکردهای اجتماعی به ویژه در مناطق کم‌برخوردار شهر است که در این راستا ۲ هزار برنامه فرهنگی و ورزشی مدون اجرا می شود.

وی یادآور شد: تمام مناطق و سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری موظف هستند برای ۵۲ هفته سال آینده برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی برگزار کنند.

به گزارش ایرنا، کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *