آخرین خبرها
در ایام ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها؛

۱۵۴۰ سری جهیزیه در استان کرمان اهداء شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در ادامه برنامه‌های سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ۱۵۴۰ سری جهیزیه در استان کرمان توزیع شد.
اشتراک گذاری
25 دی 1401
نویسنده : فاطمه خانزاده
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5716
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ سردارمحمدعلی نظری در مراسم توزیع جهیزیه اظهار کرد: این تعداد جهیزیه به همت کمیته امداد، بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان امام و قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی سپاه استان تامین شده است.

وی افزود: به تاسی از روحیه خدمتگزاری شهید سلیمانی و خدمت به مردم این جهیزیه ها تامین و به دلیل علاقه وافر حاج قاسم به حضرت زهرا سلام الله علیها، روز پنجشنبه(۲۲ دی ماه) جشن پیوند فاطمی را برگزار ‌و تعدادی جهیزیه توزیع کردیم و امروز نیز مابقی جهیزیه ها توزیع شد.

نظری ارزش ریالی ۱۵۴۰ سری جهیزیه را ۵۴۰ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: این اقلام بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و افراد نیازمند شناسایی شده در محلات مختلف استان کرمان توزیع می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز سومین برنامه توزیع جهیزیه در سال جاری را داریم و تا پایان سال نیز این برنامه برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *