آخرین خبرها
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

۳۰۰ بسته غذایی در محلات کم برخوردار زنجان توزیع شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه، ۳۰۰ بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند در محلات کم برخودار استان توزیع شد.
اشتراک گذاری
06 اسفند 1401
نویسنده : محمد راستگردانی
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 6038
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ سید قاسم موسوی افزود: طرح پویش “هلال رحمت” با هدف کمک معیشتی به اقشار بی بضاعت، ترویج فعالیت های خیرخواهانه و عام المنفعه با همکاری پرشور خیران و داوطلبان در استان زنجان اجرا شد.

وی اظهار داشت: در این راستا هلال احمر شهرستان زنجان ۳۰۰ بسته غذایی و معیشتی را به ارزش سه میلیارد ریال در بین خانوارهای نیازمند در محلات کم برخوردار توزیع کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این سبدهای غذایی با همکاری مرکز خیریه حضرت ابوالفضل(ع) زنجان و یکی از خیر استان تهیه شد.

موسوی ادامه داد: هربسته غذایی تهیه شده، شامل یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی، یک عدد مرغ، ۲ عدد رب گوجه فرنگی، یک بسته خرما و سه عدد روغن خوراکی پخت و پز بود.

وی گفت: هلال احمر استان با رویکرد دستگیری از نیازمندان و مستمندان و بهره گیری از توان و ظرفیت خیران و داوطلبان، طرح ملی پویش هلال رحمت را در مسیر تحقق اهداف و برنامه های خیرخواهانه اجرا می کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: روند تهیه و توزیع بسته های غذایی برای خانواده های کم برخوردار استان زنجان در ماه مبارک رمضان نیز انجام خواهد شد.

وی یادآوری کرد: در دهه فجر امسال نیز بسته های غذایی در شهرستان های ماهنشان و طارم با همکاری خانه های هلال برای خانواده های کم برخوردار توزیع شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *