آخرین خبرها
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار:

۴۰ درصد تسهیلات مشاغل خانگی سبزوار به حاشیه‌نشینان شهری پرداخت شد

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای ساکنان محلات هدف و حاشیه این شهر، ۴۰ درصد از تسهیلات مشاغل خانگی سبزوار به ساکنان حاشیه شهر پرداخت شد.
اشتراک گذاری
04 مهر 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 4923
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ محمود یزدی  در حاشیه بازدید از یک کارگاه مشاغل خانگی حاشیه شهر سبزوار افزود: در یک سال گذشته ۵۸ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در سبزوار جذب شده که بخش عمده آن در قالب ۲۱ طرح پشتیبان و خویش‌فرما به متقاضیان حاشیه شهر پرداخت شد.

وی ادامه داد: همچنین در سال جاری ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات برای متقاضیان مشاغل خانگی این شهرستان اختصاص یافته که این میزان در هم‌سنجی با سال گذشته ۱۲ میلیارد ریال افزایش نشان می‌دهد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار تصریح کرد: ۷۰ درصد مشاغل خانگی در قالب پشتیبان و ۳۰ درصد در قالب خویش فرما به طرح‌های دارای توجیه اقتصادی در شهرستان سبزوار پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت سه مرکز کاریابی در شهرستان سبزوار، خاطرنشان کرد: مراکز کاریابی شغل ایجاد نمی‌کنند، بلکه ارتباط بین جویندگان کار را بر مبنای رشته تحصیلی، مهارت اشخاص و فرصت‌های شغلی موجود با مراکز تولیدی، صنعتی و خدماتی نیازمند نیروی کار فراهم می‌کنند.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *