آخرین خبرها
همزمان با شب‌های قدر؛

۵۰ زندانی جرائم غیرعمد البرز با همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) آزاد می‌شوند

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان البرز و غرب استان تهران گفت: ۵۰ زندانی جرائم غیرعمدندامتگاه های البرز با اختصاص اعتباری تا پایان شب های قدر از زندان آزاد و به کانون خانواده های خود باز می‌گردند.
اشتراک گذاری
04 اردیبهشت 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 2250

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی ریزخبر؛ «محمدمهدی پورسلیمانی» افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در سراسر کشور مبلغ پنج میلیارد تومان اختصاص داده که از این میزان ۷۷۵ میلیون تومان به استان تهران و ۶۷۵ میلیون تومان به استان البرز اختصاص دارد.

وی اظهار داشت: مبلغ اختصاص داده شده به استان البرز به آزادسازی ۳۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص داده شده ضمن اینکه ستاد دیه و خیرین البرزی نیز ۶۰۰ میلیون تومان دیگر برای آزادی ۲۰ نفر از این افراد تخصیص داده اند.

وی ضمن ابراز خرسندی از بازگشت این تعداد از هموطنان به کانون گرم خانواده هایشان، ابراز امیدواری کرد، با کمک تمام نهادهای خدمتگزار و خیرین، تعداد بیشتری از زندانیان آزاد گردند.

پورسلیمانی گفت: مرحله اول آزادی این زندانیان از نیمه ماه مبارک رمضان با آزادسازی هشت نفر آغاز و تا پایان لیالی قدر تمام این افراد به کانون خانواده های خود باز می‌گردند.

وی یادآور شد: در ماه مبارک رمضان همچنین ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در البرز پنج هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان و اقشار محروم توزیع می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *