آخرین خبرها
طی تفاهم‌نامه اداره آموزش فنی و حرفه‌ای و بسیج مصوب شد؛

مهارت‌آموزی و توانمندسازی روستاییان سمنان

استاندار سمنان گفت: این امکان وجود دارد تا طی عقد تفاهم‌نامه بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و بسیج استان سمنان، در روستاها در راستای مهارت‌آموزی و توانمندسازی روستاییان اقدام شود.
اشتراک گذاری
22 مرداد 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 3983

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان اظهار کرد: با تأکید مقام معظم رهبری بر تشکیل قرارگاه مواسات، بسیج در استان پای کارآمد و در این حوزه اقدامات بسیار خوبی شکل گرفت.

وی افزود: بسیج و گروه‌های جهادی استان سمنان در زمینه گره‌گشایی از مشکلات مردم، در سایه فرهنگ ایثار و شهادت و با صداقت و ایمان مشغول به کار شدند که شاهد رضایت‌مندی از این اقدامات هستیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه امروز بهترین راه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بهره‌گیری از فرهنگ ایثار و شهادت است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی، پروژه‌های پیشنهادی در شهرستان‌ها را در حد مقدورات با اولویت قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی و گروه‌های جهادی به مرحله اجرا درآورند.

هاشمی تصریح کرد: بسیج در کشور و به‌صورت خاص در استان سمنان در حوزه فرهنگ، بهداشت، عمرانی، محرومیت‌زدایی، مقابله با کرونا و … به‌خوبی عمل کرده است.

وی گفت: این امکان وجود دارد تا طی عقد تفاهم‌نامه بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و بسیج استان سمنان، در روستاها در راستای مهارت‌آموزی و توانمندسازی روستاییان اقدام شود.

استاندار سمنان گفت: دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند تا همکاری و هماهنگی لازم را با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، با قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی استان و گروه‌های جهادی داشته باشند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

اقدامات خانه محلات طرح ۲۰۲۰ تشریح می شود
دبیرخانه ستاد مرکزی توانمندسازی و تحول اجتماع محور 2020 محله کشور؛

اقدامات خانه محلات طرح ۲۰۲۰ تشریح می شود

اجرای ۱۵ کاروان سلامت در مناطق کم برخوردار استان قزوین
سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین:

اجرای ۱۵ کاروان سلامت در مناطق کم برخوردار استان قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *